~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 april 2011

Av ~ Ruth ~ - 1 april 2011 21:58

Anita Birgitta har en tävling som avslutas lördags kväll haka på du också, fina priser att tävla om.

”KLICKA HÄR”


     

Lika mörkt och dystert som på fotona är det i mitt huvud.


I dag vet jag inte vad jag har att berätta, det är tunnsådd i knoppen, ja helt tomt känns det som. Avverkningen omkring huset är avklarat efter 2 dagars jobb, slutade kl. 22 i gårkväll, började åter kl. 6 i dag på morgonen och var klara kl. 3. Nu skall allt virket dras ut till vägen och det gör en annan maskin. Allt skall säljas för er som undrat. Spillet skall eldas upp, för mycket jobb att ta rätt på något, enklare att köpa ved när det är så dags. Det kommer att bli en rejäl brasa vad det lider. Har bakat mitt långpannebröd i dag och handlat hos ” Peter i bo’a”. Hoppas ni alla får en riktig fin helg och snabbt glömmer att ni har blivit lurade i dag, "denna 1:a april". Jag kom lindrigt undan, bara historien om bävern på radions nyhetsprogram: P4 lurade mig i morse, tyckte det var ett otroligt djur, men tänkte inte på att det var ett lurendrejeri haha.. Jag är ganska lättlurad.


Må som ni förtjänar / kramelikram.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards