~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av ~ Ruth ~ - 29 mars 2011 22:05

för att avverka träd omkring huset, dom kommer i slutet av veckan, eller i början av nästa. Tror dom har blivit försenade med jobben i dag, den ena stora maskinen har inte varit i funktion, 3 gubbs har hållit på hela dagen, men nu fungerar den igen. Dom jobbar långa dagar, börjar vid 6-7 på morgonen och slutar 8 på kvällen.


     


     

"Som vanligt klickbilder"


Min Clivia som var med hit upp i julas blommade så fint då, är åter med på denna resa och har en stor och maffig knoppsamling som har börjat slå ut, den är så flitig och fin, kanske gör den sig till för att få följa med på våra resor :-)


Gullan har det så fint på sin stora altan, var bara tvungen att fota lite. Någon frågade på mina kommentarer om det var mera snö här uppe ? bedöm själv, hemma i Lerum är det barmark sedan många veckor tillbaka.


Jag var till Gullan och tog en fika i dag och i em. kom hon hit med sin lilla vovve Millie, vi har det så trivsamt tillsammans. Nu har jag försökt att besöka er alla med några ord, så jag känner mig nöjd.


Kram för att ni besöker mig så flitigt det gör mig så glad.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards