~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av ~ Ruth ~ - 15 mars 2011 20:06

Har röjt i min klädgarderob och lämnat till en secondhand affär, det blev så tomt i garderoben, det känns som att jag har trollat bort alla mina kläder, det ekar i skrubben. Nu skall jag förse mig med harmonierande baskläder både för vardag och bortgång, får se om jag kan hålla mig till detta.  Men är ofta så impulsiv och då följer det med något som ej var planerat. Fick ”Bon Prix" katalogen i dag, så många fräcka och fina kläder till normala priser.  Dom har som alla klädaffärer och övriga försäljare i dag en hemsida: ”HÄR”, spana lite och frestas du också.  Detta har varit min huvudsakliga syssla i dag och det tog tid, hade så mycket beslutsångest, hängde tillbaka, plockade ut igen och in tillbaka så höll jag på.  Kanske går jag upp igen i vikt ?... nääää det skall jag se till att inte göra, där stålsätter jag mig, vill inte åter en gång äventyra min kropp och hälsa, ingen mår bra av att väga för mycket, kroppen tar stryk. Jag känner stor skillnad nu och för 7 månader sedan då jag började med LCHF. Förut hade jag halsbränna var och var annan dag, var hängig och trött, gasig i magen, ont i rygg och leder, listan kan göras lång, nu är alla dessa krämpor borta (det är 100 % sanning) känner mig pånyfödd trotts ålderns höst, kan inte bli bättre, åter ett trolleri (jag är en trollgumma) !


Nu skall jag se på TV och ”Sofias änglar” på 5:an. Ha en fortsatt fin kväll !

Kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards