~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av ~ Ruth ~ - 9 mars 2011 20:47

Rumpan  är inte ok, men ingen katastrof efter gårdagens stensmäll, får sitta på en tjock skumgummibit där jag har klippt ut för svanskotan så det fungerar när jag sitter. Mitt finger är inte helt ok men behjälpligt bra.


"Klickbilder"


            


Kung Bore vägrar att ge vika, men det gick över i blandat snö/regn, men fortfarande vitt. Tog bilderna när det hade snöat exakt en timma och snön kom på tvären av blåsten, mera skall komma i natt. Detta blir inte kvar så det är bara en kul grej Kung Bore kör med, han vill busa och är då för rolig denna vintermannen.

Har gjort en kasslerpaj i dag. Köpte kassler i går och innehållet i pajen bestod utav det som jag förövrigt hade hemma (man tager vad man haver som Kajsa Varg sa) men den blev god. Fräste en lök + en stor paprika, blandade i kasslerbitar, sparris, blandsvamp och tomatpuré + olika kryddor och grädde, mumma tyckte både jag och gubben, vin därtill så klart.

Mycket har inte skett i dag, men det bekymrar mig föga, tar dagen som den faller sig in. Har precis tittat på ”½-8 hos mig”, nu är det ”Arga snickaren”. Sedan blir det ”Sveriges fulaste hem” via datorn.


Kram och tack för mig denna dagen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards