~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 20 februari 2011 20:47

Äntligen har jag hittat min favvolåt på You Tube "ÄLSKAR DEN" !

 

Har för ett par timmar sedan proppat i mig en stor tallrik med Thai-kycklinggryta innehållande  massor med Wokgrönsaker, Cocosmjölk, grädde och thaikryddor, vilken storätare jag kan vara, gubben åt också mera en vad han brukar, ett bra betyg. Köpte en färsk kyckling, tillsammans med allt annat så räcker det till 4 middagar för oss, fasen så gott, i frösaboxen skall det för att lata middagar framöver.


Förövrigt har jag roat mig med att göra nya bakgrunder med tillhörande toppbild (header), så nu kan jag byta varje vecka framöver om jag har lust, tidskrävande har det varit men hamnade i ett stim, började i gårkväll, kunde inte sluta så nu svider nacken. Ja, ja, om man jobbar så får det svida.

Tittar nu på ”minuten” på ettan ett roligt program.

Vi hörs och ses !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards