~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 17 februari 2011 18:54


I dag är det 6 månader sedan jag började med min nya livsstil, klev på vågen innan jag klädde mig i morse och väger nu 66 kg, - 9 ½ kg. Plockade genast fram 2 av mina favvo jeans som har hängt i garderoben en längre tid, blev mäkta förvånad, dom var för stora. Tycker inte jag har blivit så smal så jag blev helt paff i fejan.


Sätter åter in filmen om LCHF, klickar man på den så kan du få fram många flera i samma ämne. Går du i tankar att testa så gör det, du blir mäkta förvånad över kilona som rasar och har du krämpor så mildras dom eller upphör. Har inte gått och varit hungrig en endaste dag under dessa 6 månader och äter 2 ggr. per dag. Blir jag sugen så tar jag och blandar Turkisk yoghurt med en liten skvätt grädde, eller kanske lite Arla Yoggi (13 gr. Kolhydrater per 100 gr.) rör om och häller på Hallonkräm (Eldorado) med jordgubbar eller hallon.


Våran dotter och man åkte till Thailand i går. Första veckan kommer dom att bo på ett hotell som ligger vid Kata Beach, pratade med henne via Skype på datorn i fm. hon hade somnat i en solstol och var som en kokt kräfta, får se hur hon fixar det dom kommande dagarna. Väldigt fint runt omkring hotellet, hon visade med datorns kamera. Tänk hur fantastisk den nya tekniken är, nu kan jag följa dom på resan under dessa 14 dagarna.


Förövrigt i dag så har vi varit på banken och fixat med olika grejer. Var en sväng till min granne Birgitta och fikade, riktigt roligt var det, vi springer ju inte ner dörrarna hos varandra precis.


Detta var dagens storheter hahaha.


Kram på er alla där ute i Cyberspace  !



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards