~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 10 februari 2011 22:08

  

Har inte gått att vara utomhus i dag, snöblandat regn sedan i natt, nu bara regn och 3+ grader. Har bedrivit min dag inomhus, har strykit kläder och bakat mina LCHF bröd för dom närmaste 4 dagarna, fick det extra gôttigt och saftigt, längtar till frukosten i morgon, så smarrigt tyckte jag det blev (eget recept), alltid egna recept på all min mat. Maten i dag blev stekt röding, med sås bestående av: Crème Fraiche, citron, gräslök och dill, tillbehör:  stuvad broccoli på vispgrädde och rent smör, med spenat och sparris, för gubben pressat potatis  och skirade morötter + sparris. Vi äter stort sett samma mat, det är matens huvudtillbehör som skiljer. Mina tillbehör innehåller för mycket grädde och smör vilket skulle göra han smällfet eftersom han äter kolhydrater.

Så även i dag inga stora begivenheter, bara tråkigt innehåll utan roligheter. Det roliga blev TV 4 och ”Sveriges värsta bilförare”, hur har dessa kunnat få sitt körkort. Sedan kommer det bedrövliga programmet på TV 3 kl 22.25: ”Extrema samlare”, sedan är denna dagen slut för mig.


Kram till er alla som orkar läsa mina trista inlägg som nu råder :-( och även kommentera, det är riktiga vänner det.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards