~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 8 februari 2011 22:25

En fullspäckad dag är till ända. Var till tandis även i dag och gick igenom mina bissar och tog tandsten så nu är jag klar där, underbart. I em. fick Vi besök av goda vänner, Stina som köpte sin första Berner av mig, även den första Cavalieren. Vi träffas lite då och då, hon var i sällskap med sin dotter som hade med sin lilla babypojke på 4 veckor, så söt och liten och doftade så gott som små alltid gör. Även Madde var med i samma sällskap, hon bor  i Värmland, fick också sin första Berner och Cavalier av mig, har inte träffat henne på snart 2 år så det var riktigt roligt. Nu har dom åkt i väg och vi är åter själva. Har inte tagit några foton på mina gäster glömde det totalt, mycket att prata om blir det alltid.  Trivsamma timmar som jag tackar er alla för, tackelitack..


Så blev min dag i korta ord, orkar inte skriva så mycket i kväll.

Skall titta in lite till er i stället, hinner inte med er alla, men det

kommer åter en dag i morgon också.


Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards