~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 7 februari 2011 21:16

     "Klickbilder"

 

För vilken dag i ordningen kommer jag inte ihåg, 3-4 dagen ? gråtrist och dimmigt som gick över i snö på fm. och i em.  regn och blåst och det håller i sig ännu. Jag trotsade vädrets makter och satte mig på cykeln för att handla, det blev både det ena och det andra både mat och kläder.


      


Köpte denna svarta tunna tröja med rynksmock längst ner och på ärmslutet. En mörkare brun utan ärmar, ( har gjort den ena bilden ljusare för att visa tyget och detaljerna). Några nya trosor, resåren sitter inte så bra i midjan numera på dom som ligger i lådan.


Nu sitter jag och tittar på ”Spårlöst” paus nu så jag passar på att slänga in dessa rader. Har inget storslagat att berätta (en annan dag hoppas jag).

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kramen 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards