~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 3 februari 2011 18:21

Jag har fastnat i en bloggsvacka, kämpar för att hålla mig över ytan, men jag är envis som synden. Till natten skall vi få snö och kraftiga vindar, hujedane’mig. Nu är nästan all is borta från gräsmattan efter flera dagar med pluss och regn. Tror inte snön som kommer att bli liggande, men nu är den onödig när det har blivit barmark, då tycker jag att vintern är slut här.

 

     

Har botaniserat bland mina lakan och påslakan i dag, hur det kommer sig att jag har så många påslakan ¿ ? Jag har kommit på en förklarning (tror jag), dom måste yngla av sig i skåpet ! De gulrandiga med de rosa blommorna blir sedan ett pyttelitet örngott, som snabbt växer sig till ett underlakan och i mogen ålder utvecklas det till ett påslakan. Det kan vara förklaringen till att jag trots allt inte ha så himla många örngott, bara ett fåtal. Behöver aldrig köpa nytt :D


Som ni ser så funderar jag på många saker och vill ha en enkel förklarningar som inte är så tankekrävande, men jag tror på dom, japp det gör jag minsann.

Fånga dagen / kram



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards