~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 2 februari 2011 21:09

     

Nu är munnen hel, får se hur länge et håller, min krona sitter nu på plats i munnen, hur länge ? ja om det siar dom lärda hehe. Denna gången kändes det som att det gick noggrannare till väga en förra gången som var i november -99, då den satt i 13 ½ månad, hoppas den sitter ett par år nu så blir det billigare att dra ut roten och sätta dit en ny med hjälp av kompisarna på båda sidor om den strulande stifttanden, i dag skulle det bli en kostnad på 10.000 efter FK’s rabatt.  800:- fattigare blev plånboken i dag. Skall dit igen på tisdag och gå igenom hela munnen samt ta tandsten, då blir det nog samma summa igen. Sköter mina gaddar exemplariskt med mellanborstar, 4 olika storlekar dagligen, har inte haft hål på gu’vet när, det är jag evigt tacksam över, att gå till tandläkaren är ingen billig historia.

Nu sitter jag och tittar på 5:an och förlossningskliniken, rätt intressant, nu är pausen slut, måste se !


Kram, detta blir allt för i dag.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards