~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av ~ Ruth ~ - 31 januari 2011 21:29

     

"Klickbilder" 

Är inte riktigt på blogghumör för tiden, men något lite skall jag nog kunna plita ner så ni ser att jag inte har halkat på isen och ligger på akuten i koma med allvarigt bruten tumme. Snöade lite i fm. och dolde isen rätt så bra.


Cyklade till affären och fyllde på mitt matförråd. Köpte panerade torskfiléer, men tyckte dom såg lite läbbiga ut där dom låg i stekpannan, såg ut som formen på en fotsula, tyckte tårna rörde på sig också :D tvekade ett tag innan jag satte i kniv och gaffel i den, men gott var det.


  


Har bakat mina små LCHF-frukostbröd ett för varje dag, det räcker i 5 dagar och håller sig mjukt, på bilden ser du ingredienserna. Gott att slippa äggomeletten med ost och bacon några dagar, har ätit det varje morgon i 4 ½ månad (har inte ledsnat, men får variera lite).


Nu skall jag lägga mig i ett varmt skumbad och njuta en stund, men det blir inga rosenblad på ytan, inga ljus på badkarskanten, ingen softande musik eller någon champagne, är inte så lyxig längre, mitt motto, jag skall bli ren !


Var rädd om dig själv och värna om alla i din omgivning, glöm inte ett litet leende !

 / kram Ruth

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards