~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av ~ Ruth ~ - 24 januari 2011 22:53

  
I affären i går så köptes bland annat färska ja, färska och färska championer som jag bara älskar, äter mycket stuvningar och såsar med svamp. Det var två lådor en med vita fräscha svampar och en lite torrare och mörkare för halva priset, gissa vilka jag valde ? jo dom torrare förståss med mindre vatten i. Varför ska jag betala för vattnet som senare skall fräsas bort i stekpannan ? smaken blir den samma och jag fick mer en dubbelt så mycket för samma pris, betalade inte för det bortdunstande vattnet, det är att vara ekonomisk !


Förövrigt har det inte skett så mycket som är något att återge till er. Har lekt lite med färger och grafik här på bloggen, den blev onäkligen unik hehe, det tog tid så jag nöjer mig med detta.


Ta väl hand om varandra där ute och en kram från mig.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards