~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av ~ Ruth ~ - 12 januari 2011 11:46

       

"Klickbilder"


Under hela dagen i går fungerade inte nätuppkopplingen, nu lyckades jag komma in på min blogg, men det tog nog nästan 4 min.

Som jag tidligare skrev så beror det på vädret och ute temperaturen, i går så låg den på nollan hela dagen. Blev väckt i min sömn hela den natten pga. snöras från taket, hundarna skällde som idioter. I natt har jag sovit 9  timmar, så nu är jag utvilad.


Var hos Gullan i går och fixade till hennes Cavalierwovve  "Millie" klippte bort en del lång päls så inte hon skulle få så mycket snöbollar i pälsen, klorna fick också pedikyr. I gårkväll hade vi besök av goda vänner och spelade kort tills klockan var 11, kul var det.


      


      


Dammsugaren har Arne fixat så nu brummar den igen, man är ju så beroende av dessa finessmaskiner.

På några dagar har vi fått en ½ meter snö, men i dag uppehåll och -8*.  Hundarna myser i soffan och tar dagen som den kommer, precis det samma gör jag. Vet inte om datorn har kapacitet att låta mig skriva hos er i dag, har jag tur så kan jag läsa, får se hur det går.


Ha en riktig fin dag / kram till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards