~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av ~ Ruth ~ - 6 januari 2011 21:53

           "KLICKBILDER"


Dom 3 senaste dygnen så har det kommit nästan en halv meter med snö, oj vad Kung Bore har varit vred.

Gubben har kämpat med snöslungan som strejkade i dag, något fel i maskineriet så nu står den isärplockad i ett lastbilsgarage, i morgon skall den sättas ihop och då hoppas vi att den åter fungerar (men man vet aldrig).

Det har varit uppehåll med snöandet i 3 timmar men nu vräker det ner igen.


Gullan var hit på middag i dag, gjorde en spännande gryta med ris till den gick verkligen hem, hon åt riktigt bra och tyckte det var det bästa jag någonsin hade gjort i matväg :-D men så hör jag alltid, hon gillar det som är annorlunda och med intressanta lite starkare kryddor. Nu kunde hon säga till andra att hon hade varit utomlands och ätit på restaurant sa hon, hehe. På måndag så skall hon till läkaren och jag skall vara hundvakt.

Förövrigt i dag så har jag stickat så det har inte blivit så mycket annat, men bättre med lite en inget alls.


Kram till er mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards