~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Sorry min vänner

Av ~ Ruth ~ - 11 december 2010 22:53

Har fullt upp inför avresan som skall ske på måndag om vädret tillåter. Har badat 5 hundar och blåst torra, det känns i ryggen, hoppas det är över i morgon. I dag har vi haft + grader och under natten regn, blixthalka har det varit i dag, nu snöar det och är -1,5*.

Ledsen mina vänner men hinner inte skriva i era bloggar i kväll. Sätter in dom sista fotona från Liseberg för er som är intresserade, i kväll blir det bara is foton från Isbaren och Is-showen.


Kram mina vänner och sov sött.

"Som alltid klickbilder"


                                        

 
 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

11 december 2010 23:54

Åhhh vad fint!

Försår att du har lite att stå i inför resan. Kör försiktigt!

Önskar er en riktigt härlig 3:e Advent

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

12 december 2010 09:02

Du hr haft fullt upp minsann....
Så läckra isbilder du visar...Vackert med is och jag gillar konståkning.

kram

 
Cina

Cina

12 december 2010 09:57

Vackra bilder tänk vad man kan göra med is.
Härligt....nu skall jag nog göra en islyckta.
-10 grader här hos mig just nu!
Ha en in 3:e Advent!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

12 december 2010 09:58

Att bada 5 hundar år inte att leka med! Jag badade en och trimmade henne igår och det räckte. Det är mer jobb än vad man tror med de små gullisarna. Trevlig resa!

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

12 december 2010 11:52

Vilka fina bilder vi får se
Kör försiktigt i morgon när ni åker till ditt paradis
En bra resa till er
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lambergsfrua

12 december 2010 12:01

Har svarat på din kommentar ho mig. Hoppas nu att resan norröver går utan problem.
Ha det bäst!
Varma kramar till dig min vän!

 
charlotte

charlotte

12 december 2010 13:58

Kör försiktigt imorgon!
Kul med isfotona!
Vet du var Anita tog vägen??? Försvann hon igen???
Hoppas du och maken får en härlig tid i stugan, ta hand om dig så hörs vi snart igen. Kram.

http://ihimlenlyserstjarnorna.blogspot.com

 
BrittMarie

BrittMarie

12 december 2010 17:39

Tack för kommentarerna jag fått av dig. Jag tycker som du brukar skriva att det är väldigt roligt att få en kommentar ibland. Du undrar över min kamera, som är en enkel systemkamera Nikon D40. Jag har fått ärva den av min son, och nu är den ovärderlig för mig. Egentligen borde jag lära mig lite mera om den bara.
Ha en trevlig 3:dje advent

http://www.bengtssons.info/baloo.php

 
ansepanse

ansepanse

12 december 2010 21:35

vart ska du åka?
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

12 december 2010 23:31

Nu får ni ta det lugnt när ni åker, så får ni ha det gott i stugan när ni kommer fram

http://bloggplatsen, se

 
Birgitta

Birgitta

13 december 2010 09:40

Härliga bilder!

Kram

http://gittaninorr.blogspot

 
Lena

Lena

13 december 2010 10:08

Så fina bilder du visar här.Vad mysigt du måste ha haft att gå kika och fota där i Lisseberg.Är det din dotter och barnbarnet eller?
Ha det lugnt och skönt i paradiset ditt.Ska bli roligt att få se lite bilder därifrån sen.Glöm inte att ta fram din fina julgran nu.
Kram på er resenärer.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards