~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 september 2010

Av ~ Ruth ~ - 27 september 2010 21:29

  

Vad 17 gubbar skulle jag dit och rota för ? blir bara snurrig, ja mycket snurrig. Skaffade ett konto där förra sommaren, sedan har det bara vilat och slumrat, men i går blåaste jag liv i min sida. Fattar ”nada stenbumling”, så jäkla rörigt och knäppt så det går över mitt förstånd. Har fått erbjudande av suporthjälp,  min dotter och Madde. Jag tappar fullständigt all kontroll över mina hjärnsubstanser, nu känner jag mig riktig senil och antik. Min mailbox fylldes till brädden av nya kontakter, bara det fick mig att fundera över vad jag har gjort. Näää, mina vänner jag blir ingen Facebook’are, bloggen är mitt vänskapsforum, tummen ner blir det för det nya. Kanske om ett år eller 2, allt måste mognas i lugn och ro, jag är saktmodig som en Afrikansk Jakobo (en slö ödla som rör sig 10 meter på en timma). Jag vet att många bloggare har Facebook som prio, och skriver 1-2 blogginlägg i månaden, hur kul är det att ha en blogg då ? men så blir det aldrig för mig. Det är här jag bor och har mina vänner, så ni blir inte av med mig denna gången. Hoppas ni har haft en fin dag och kväll !

 

Kram till mina alla trogna vänner.  ”Lev med kärlek & respekt” då kommer man långt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards