~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Blir helsnurrig

Av ~ Ruth ~ - 22 september 2010 23:07

TVn gör mig så konfys, ja helt galen, det börjar så många program samtidligt som jag vill se. Hur skall jag välja, vad skall jag se ? försöker gallra bort programmen som jag kan titta på i efterhand på datorn, men allt blir snurrisnurr i hjärnkontoret. Hela sommaren så var det bara repriser, inga serier, inget att se, tittade knappt på TVn, nu krockar alla program, jäkla TV-kanaler.

 

  

Månen lyser så vackert i kväll, för att riktigt imponera på mig så har den klonat sig, tror det är fullmåne.

      


Inte mycket höstfärger här ännu, nästan bara dom som står mellan stenplattorna på torget, tog några foton när vi var där nere i går, det var även torgdag så jag vill bara visa hur det ser ut där nere då.

Köpte inget, många klädesplagg frestade, men höll i plånboken. Var till garnaffären och köpte 3 garnnystan det var allt.

 

            

Brukar skriva mina inlägg på kvällen, men nu blev det för mycket TV så jag är trött i huvudet, har inget klokt eller vettigt att skriva om i dag. Har inte hunnit besöka er heller, chitt nu får jag dårligt samvete för det, men det kommer en dag i morgon också.

 

Kram och god natt.  ”Lev med kärlek & respekt” då kommer man långt. 

 
 
Linnea

Linnea

22 september 2010 23:16

Kolla in min blogg o skriv din åsikt! :)

http://barnetsrost.blogg.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

22 september 2010 23:47

Härlig månbild!

Kallt här ikväll, nukänn det att höstn är på intågande. Fina bilder på er llla stad.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 september 2010 06:32

Så många fina foton så roligt att se.
Jag blir oxå knäpp när det är många saker man vill se på tv och så är det på samma tid. Hoppas att ditt knä känns bättre
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

23 september 2010 08:23

Här var det många tjusiga bilder. Nää, inte syns hösten hos dig men det gör den här.
Det där med TV håller jag med om men det finns ju webben att kika på när lusten faller på.
Nu hoppas jag på positiva rapporter om ditt knä.
Kramiz

 
agge

agge

23 september 2010 11:00

Håller med dig om tv programmen..Alla bra program går samtidigt på olika kanaler. Resonerar också som du, vilka kan jag se i efterskott på nätet....
Fina bilder..
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Cina

Cina

23 september 2010 13:48

Oj vilka fina foton du visar upp idag.
Har ni marknad i Lerum eller ser erat torg ut så där med så mycket spännande "stånd"....=))
Ja du denna fullmåne han spökar här för mig o Elvis varje natt!

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

23 september 2010 14:39

Vad fina bilder.Men hos dig är det inte mycket till höst.Jobbigt det där när programmen krockar hehe.
Ha det bra vännen.
Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

23 september 2010 18:00

Jag håller med dej om att det är många bra program på tv nu, men för min del så är dom jag tittar på i tv4 så jag behöver inte missa något jag vill se.

Månen var nog som mest full här i förrgår natt tror jag.

ha en bra kväll:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

23 september 2010 20:50

Fullmåne jepp :) Här skiftar naturen nu färg för fullt :)Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
"Bettan"

"Bettan"

23 september 2010 22:29

ha ha ha bra gjort med mailet du sände till Holland :) För visst kommer det en helsikes massa sådanna mil nu :( Om det bara hade varit verklighet så....

Har precis samma dilemma som dig här. Framförallt programmen som startar kl. 20.00 - 21.00 Skit när man har beslut ångest för vad man ska kika på. Sedan när helgen kommer så e det bara skit.
Önskar dig en god natts sömn & kommande morgondag!
Kram Bettan

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards