~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 september 2010

Av ~ Ruth ~ - 6 september 2010 23:46

  


       


Dotera hämtade mig i dag och det blev Partille och handlande igen. Avsluta köpronden med fika, jag bara kaffe och hon sallad och något gott inbakat, om jag var sugen ? nix, vet mina begränsningar och frestades inte. Handlade bara en massa småplock, samt en ny hårblås allt detta lilla blev flera kassar fulla, nu har jag shoppat klart för lång tid framåt. Avslutade på ICA och flera kassar även där, kylen är fullproppad och flera lämpliga måltider för mig i frysboxen.


      


Blev så sugen på Krabba, men 187:- per kilo, var för mycket för mig, så jag bara suktade och gick.


Trodde jag skulle hinna klippa lite gräs när jag kom hem, men tiden räckte inte till, så det får bli morgondagens göra, vädret skall tydligen bli fint även då. Det blev inte många rader i kväll, men får bättra mig framöver. Det här är bara ett livstecken från denna dagen.


 God Natt Jord och alla mina trogna och kära besökare !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards