~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av ~ Ruth ~ - 30 augusti 2010 10:00

Har haft så hektiska dagar, grejar, fixar och donar. I går var jag med min dotter och shoppade loss, åkte strax innan 2 och var hemma kl. 8 på kvällen, så roligt. Dotera är sjukskriven i en månad för en opererad armbåge och led av tristess och då gav vi oss i vag. Inte blev notan så billig, men fick mycket för pengarna.


Stort pådrag blev det efter mig denna dag. Min man hade ringt flertalet gånger utan att få svar, han trodde det hade hänt mig något. Ringde till min granne ett hus bort, hon var hit, hundarna skällde, hon tittade in genom fönstret och såg mig naturligtvis inte, stora trumman var i gång.


Sedan ringde han Jerry (sonen) som bor i Fjärås för han har nyckel hit, sonen målade upp största skräcksenariet, darrande satte han sig i bilen för att köra hit alla dessa milen och befarade det värsta.

När jag och Susanne kom innanför dörrarna här så ringer gubben för hundra och femtioelfte gången helt upprört haha. Sedan ringde han och fick stopp på sonen som med lättad hjärta kunde vända om, hade inte kommit så långt.  Det är sällan som jag är borta så länge så då bröt paniken ut. Skönt att dom bryr sig, men det får inte gå till överdrift. Skulle haft en mobil i fickan, men använder aldrig det.


  


Frukosten är avklarad, det blev en omelett på 2 stora ägg + ½dl. grädde, blandsvampstuvning med grädde och ett ½ paket bacon. Nu är jag redo för dagens göromål och inga utflykter i dag.


Kram till er alla, samt önskan om en fin dag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards