~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av ~ Ruth ~ - 24 augusti 2010 22:07

     
Vilken bedrövlig dag med störtregn och blåst, som om djävulen hade övertagit jorden, inte är det över ännu. Bara vi slipper åska så står jag ut och hoppas att den goda övervinner den onda tills i morgon, är så less på detta vädret.


Jag mår så jäkla bra med min nya mathållning, har aldrig varit så mätt och nöjd, den tar ju även bort allt sötsug, så nu kan jag gå förbi glassen när jag är på torget även lösgodiset med ett leende, känner mig så stolt.


Tack alla mina vänner för era fina ord i förra inlägget, har snart hunnit svara på era kommentarer också, har ett par kvar.  Har inte haft hjärnan med mig i dag, hur kan man leva när hjärnan är död, jo jag kan, är nog unik, jaaa det är jag. Har gjort så mycket tokigt i dag så jag skäms. Vill inte göra bort mig mera här på bloggen så det får bli min lilla hemlighet.

  


Har en ”pappa långben” som har suttit på fönstret och klamrat sig fast hela dagen och sitter där fortfarande, han kommer att hungra ihjäl om han inte får mat, vad kan jag bjuda han på tro ?


Musten har gått ur mig i dag så det blir inte så mycket skrivit som är av intresse, hoppas att hjärnan fungerar bättre i morgon, nu skall jag ta ett glas vitt och njuta av kvällen som är kvar.

Många varma kramar till er mina vänner !



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards