~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av ~ Ruth ~ - 22 augusti 2010 14:59

     Har precis kommit in från en promenad, skönt faktiskt när inte solen gassar. Nu blir det tvätt, sedan slappa. Fönstren är inte roliga men det får bli en annan dag, söndag är ju en vilodag (som alla övriga dagar, hehehe). Till dig som vill botanisera i matrecept på LCHF så klicka dig in HÄR  och HÄR,  här hittar du KOLHYDRATLISTA. Där hittar du mycket gott och nyttigt för en varierande kost. Har tagit mig tid att svara i kommentarerna i det förra inlägget, rätt kul, kanske börja med det. Fick en förfrågan hur man gör, det är enkelt. Logga in, blogga, godkända kommentarer, där svarar du och slipper skriva ett eget nytt inlägg.


Ha en toppenfin dag mina vänner som betyder så mycket för mig / kram !


Nu är klockan 18 och middagen är avklarad.


  

"Klickbild"


Nu hör det till saken att jag går fortfarande inte efter recept, i dag blev det ett stekt ägg som blev gott kryddat eftersom jag inte diskade stekpannan efter gårdagens köttstek. Fräste olika grönsaker och lök och hällde i en skvätt grädde och allt fick puttra och koka in. Stekte ett ½ paket bacon, riktigt gott och fett. Kommer inte att hälla på så mycket grädde, mår lite tjuvtjockt när det blir för mycket fett. Nu står jag mig till i morgon utan hunger. Fortsättning följer.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards