~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 19 juli 2010 22:37

Valde ut dessa 2 gulliga bilderna, det var svårt att gallra.


  

Valpen Jack som nu är drygt 10 veckor, han är så söt och funnit sig riktigt till rätta hemma hos sin nya familj och är högt älskad.  Han bor i Limmared hos familjen Abrehamsson.

  

Sonen med sambo har en blenheim (röd/vit) som heter Buster som är också är med på bild. Tack Andreas för bilderna, hoppas du fortsätter att vara hund fotograf. På denna bilden vankas det nog godis, då gäller det att hålla sig framme.


I dag har det varit svalt ute, har duggat lite då och då så det har varit behagligt enligt mig. Detta får räcka för denna dagen. Har inget speciellt att skriva om, men vackra hundar är inte fel det heller.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards