~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 17 juli 2010 21:28


  Skriande fiskmåsar som plågar mina öron 24 timmar per dygn.

  
Att sita ute på altanen och äta Melon och Jordgubbar, bara njuta utan plikter. 
Rensa och koka sylt när kvällen kommer och det blir svalare i luften. Bara njuta och lyssna på tal  böcker.

Köpte ett helt flak med Svenska gubbar i går, nu är dom billiga och då blir det syltkok. Sparade drygt en liter i kylen för bara mig trotts att var 4:e gubbe som jag rensade åkte i munnen, även hundarna fick många, så nu är det frossa igen så länge det varar (det blir nog inte längre en över dagen vill jag tro.)

Har regnat kraftigt här hela fm. bra för växter, djur och natur och det blir syre i luften så det blir lättare att andas. Vid 12 tiden bröt solen igenom, sedan har det varit växlande sol och moln men inte mera regn.

Ha en toppenfin söndag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards