~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 16 juli 2010 23:42


  


Måste bara testa nya matfenomen när jag hittar det i mataffärer (som ni säkert har läst på bloggen), denna gången blev det detta.


Men vad skulle jag ha till den ? så jag stekte bacon, det är ju gott och jag såg fram emot en smaklig måltid. Ack vad jag åter bedrog mig, så otrevlig konsistens på denna potatiskaka (ca. 3 cm. tjock). Mosade den och hundarna får lite över sin mat på varje måltid och dom blev glada.


Denna ”Tortilla Oignon” bestod av 50% potatis, ägg, lök, olivolja och citron juice, salt och peppar, detta låter ju gott, men det passade inte mina smaklökar. Gillade inte konsistensen och det lätt syrliga, nästan som att den var på väg att bli för gammal, kändes också som att det var en massa mjöl i den. Får se vad jag hittar i hyllorna nästa gång. Tycker det är spännande med nya smakupplevelser, men har mitt smaksinne förändrats med åldern tro, tycker att jag har blivit mer och mer kräsen, är det flera som har upplevt detta ? Nästa gång så måste det lyckas.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards