~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 14 juli 2010 22:18

Resumé av dagen i går, orkade inte blogga då.

  


  


I går morse när jag öppnade mina tunga ögonlock så regnade det ute, vilken lycka. Sover väldigt bra med min AC och ögonbindel, natten är bästa timmarna på dygnet. Har inte dammsugit på flera dagar, ej heller använt golvtrasan och skurhinken. Så i går skulle jag vara så flitig ifall värmeböljan åter skulle uppenbara sig. Dessa dagar har gått i en takt som påminner om ½ medvetslösts tillstånd och krafterna har inte återkommit  ännu, eller har dessa dagar gjort mig lat ? Fick klippt gräset på hundarnas gräsmatta i går, allt kändess betungande och jobbigt. Det regnade från och till i går, vilken befrielse vill varje dag skall vara så här.


I dag onsdag har det varit bättre trotts sol, men inte så varmt. Var till centrum och handlade mat (hör och häpna tittade inte åt jordgubbar, är nöjd nu :) Glassrånet med 3 kulor var givet. Köpte även 3 tunikor på rea, samt en tunika till fullpris, den dyraste jag någonsin köpt kr: 690:- kronor, men det unnade jag mig. Har bytt vatten på fontänen så fåglarna kan dricka rent vatten, städat har jag också hunnit med, så nu känner jag mig nöjd. Hämtade fågelbröd på bageriet så det blir många pippifåglar som blir glada och mätta.


Ha det gott och lev som du önskar, men gör rätt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards