~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 12 juli 2010 22:10

  


Har precis varit ute och utfodrat mina skyddslingar och vattnat blommor och växter.


      


Efter regndropparna som kom i gårkväll så kom regnbågen och himlen färgades så vackert röd, då var klockan nästan 11 (23) . I kväll har jag inget att berätta om denna dagen som har passerat, inget att återge som kan roa er, kan inte roa mig själv heller ( även om jag är ganska lättroad).

Dagen har varit en repris på dagen i går, så skulle jag skriva något så blev det bara klagan. Näää, jag vägrar köra med repriser så som dom gör med TV-utbudet, har varit skit hela sommaren, fy för skit. Livet är skit just nu.


Skall nu kika in på era bloggar och se vad ni har roat er med i dag, hoppas det är lite mera uppmuntrande en mitt inlägg, sedan duscha . Sitter nu näck, ja så som gud har skapat gumman.

Fläkten står och blåser på min kropp så skinnpåsarna på bröstet fladdrar som den Svenska flaggan i sommarvinden och det som hänger ner på magen buktar sig fram och tillbaka som vågorna på Nordsjön … Hoppas det inte är riggat någon dold kamera här så jag hamnar på YouTube i morgon, ja,ja, det får  jag bjuda på.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards