~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 11 juli 2010 16:26

  


Det påstås att denna sommar är en repris på året 1994, jaha, det kommer jag inte ihåg, har nog förträngt det året, hatar värme. Nu är det äntligen helmulet, några droppar hördes på altantaket, med såg inget, någon stans i fjärran hördes åskan.


Tog en bild på min termometer för en stund sedan när jag hade suttit med fötterna i en balja med iskallt vatten, kylan sved i tårna (underbart). Tidligare i dag var det 36,4 i skuggan.  Svetten rinner och yrseln sätter nog snart stopp för mig att stå på benen, känner mig som att jag skulle druckit flera drinkar, men det blir bara vatten.


Måste vara fel på mig, jo, varmare det är, hungrigare blir jag. Stekte mig pytt i panna & 2 ägg, därtill 2 ostmackor,  slevade in så jag kunde inte stänga munnen, svalde det nästan helt, riktigt bullemi fasoner, skulle tro jag inte sett mat på flera dagar, tallriken var rågad. Nu har jag fått ont i magen, men om 3 timmar skriker den igen. Förstår ni eller ? jag är väldigt udda när det är sommar och varmt. Hetsäter från morgon till kväll. Andra ratar mat eller äter lätta sallader, jag bara stoppar i mig allt som går att äta, ständigt hungrig.


Kramen från en knäpp gumma.

PS. HAR EN NY SIFOUNDERSÖKNING, TRYCK OCH TYCK!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards