~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2010 22:10

Tack Eva för att du mejlade mig och berätta vad min fina buske med vita plym heter ”SE HÄR”, namnet är ”Plymspirea”..

Hoppas att du även kan skriva lite i kommentarerna också när du så flitigt besöker mig här, skulle bli så glad då.


Härliga dagar för alla soldyrkare nu, men jag plågas. Kl. 8 i kväll så var det fortfarande 27 grader, det är bara för mycket, orkeslös och yrsel toppad med en lätt huvudverk, på toppen av det 2 valphämtningar i dag puhaaa. Tänk så härligt det var i stugan i vinter, längtar tills nästa gång. Så underbart när flingorna dalar mot marken, och solen gör att det vita gnistrar som diamanter över allt. Längtar och drömmer, men det dröjer länge, länge tills vi är där suck. Han där uppe har gasen i botten varje dag nu, lite variation kan han väll bjuda på. Eldningsförbud och skogsbränder lite över allt, det slipper vi när min årstid kommer. Ack det är bara att stå ut, vädret rår vi som bekant inte på. I natt skall jag dansa regndansen naken ute på gräsmattan och be till högre makter hoppas det hjälper.


Kram på er och njut ni som gillar läget.


Tack Cina för att du meddelade att det inte gick att kommentera, bockade ur fel ruta, men som jag skrev så var jag inte mig själv i går.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards