~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 9 juli 2010 19:21

              


i 30 års åldern när jag var på torget i dag, såg bra ut gjorde han också. Såg att han spanade in mig. När jag skulle passera så säger han  ” varmt i dag” ja det är det och varmare skall det bli, svarade jag. ” Så fin blus du har” var nästa kommentar, jag svarade ”tack”, han gick bakom mig in i centrat, så frågar han ”får jag hålla dig i handen ?”  tittade på han och sa” tror inte det med ett svagt leende” och pinnade på snabbare, plötslig höll han mig i handen”, ”nu räcker sa jag med en skarp ton”, det började kännas obehagligt. Han såg helt normal ut, med hade nog någon lätt skada i hjärnan. Hans slutliga fråga: ”får jag en kram”, näää det får du verkligen inte” så pinnade på och blev av med han. Hahaha, gamla jag och få en så ung beundrare, men det var klart som korvspad att alla hästar var inte inne i stallet, för ingen ung kille skulle ens titta åt mitt håll, men för han spelade nog åldern ingen roll, synd om sådana.


Som vanligt så köpte jag mig ett rån med 3 kulor, köpte även en ny låda med Jordgubbar, om det var svenska eller utrikiska ?, ingen aning, för mig kommer alla Jordgubbar från ”Jordgubbslandet”, så är det i min värld, älskar dom alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards