~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 5 juli 2010 19:19

  


Jag står på knä och ska få i valparna mat iklädd bara ett linne och trosor (ger inte så gott intryck) då får jag ett oväntat besök. Carina och Tina uppenbarar sig, har varit på rasspecialen för Berner i Torslanda. ” Upps, vart är mina kläder ?”, näää det var bara att se ut som jag gjorde, det var ju så hiskeligt varmt så det var konstigt att jag hade kläder på mig alls :) Har pratat med Carina via telefon i ca. 5 års tid, men vi har inte träffats förut, så det var riktigt roligt. Tina har jag aldrig talat med så det blev en ny och trevlig bekantskap.


  

Föreviga dom på bild, jag vet ju inte när nästa träff kommer att äga rum :-)


  

Fick en Hortensia, skall plantera den i en stor kruka så den får stå ute och sola sig.


         

Kul att få träffa kennelns 2 yngsta framtidshopp Eklövens Limited Edition (Nita)  Eklövens Just for us (Tova). 2 riktigt grova och fina ungtikar, men det var ju väntat. Dom passade på att tanka upp sig inför hemfärden till Blekinge och dom övriga flockmedlemmarna på Eklövens kennel.


Tusen tack för detta oväntade besök, synd jag inte var förberett och fick bjuda på mat, men kaffe blev det. Hoppas vi ses flera gånger.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards