~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av ~ Ruth ~ - 21 juni 2010 20:36

Som ni kan se så kan jag nu skriva utan prickar och kopierade bokstäver, min goda ängel och granne ”Birgitta” erbjöd mig ett tangentbord, det andra bordet får gå till dom sällare platser och är förbrukat. 1000 tack Birgitta för din  godhet, du ställer alltid upp och vill så väl i den mån du kan.


  


Djävulens avkomma är ”fiskmåsarna” som skriar värre en brandsirener, hatar dessa flygfän omkring husen här, på dagtid sköter dom sig. På natten tycker man att dom skall sova, men näää’då inte dom inte, dom far omkring i flockar som jettplan och för väsen, kan knappt sova på natten när fönstret står på glänt (och det har vi flesta denna tiden på året).


Vackert väder har det blivit igen och skall så förbli ett tag framöver. Valparna är ute i sin hage och sover så skönt, (har plockat in dom nu så klart :-), men oj vad dom trivs där ute.


            Mera blir det inte i dag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards