~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 28 maj 2010 09:28

blir det för Anna Bergendahl och Eurovision-finalen på lördag, det gick som jag trodde, fel låt representerade Sverige och det blev rejält bottenslam, i år står vi utanför med svansen mellan benen. Vi skulle skickat Erik eller Salem, hoppas Svenska folket fått sig en läxa, ja, ja, nog om det och detta.


  


Solsken och vackert i dag, men regn ska komma under dagen. Natten som var hade vi en frostnatt, så det är fortfarande lurigt med temperaturen.

Plockade små blommor från gräsmattan innan jag klippte gräset i går, dessa små blommor som man knappt märker blev riktigt söta i en liten vas, inte så hållbara inomhus för i dag börjar dom ge sig.


Gubben jobbar för andra dagen i dag, är med sonen och bygger en stenmur, han var ledbruten i går, ett tungt jobb om man inte är van. Han hade redan lämnat hemmet innan jag klev ur sängen, (envis är han som synden.)


Nu är kaffemuggen tom och jag skall börja min dag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards