~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 21 maj 2010 23:05

Är det roligare med valparna och allt däromkring nu så bloggen har kommit på skam ? Har aldrig känt det så här hopplöst att plita ner några ord. Dom 2 senaste dagarna har datorn varit bortkopplat från nätet och avstängd, Tor och Odin har farit fram och tillbaka över himlavalvet och regnet har vräkt ner. Temperaturen har (är) olidlig, trotts att ytterdörren står på vid gavel så har vi 25-26* inomhus, går inte att få ner temperaturen, sätter jag på mig glasögonen så immar dom igen så varm är jag. Jag är ingen sommardyrkare pga. Värmen, håller mig utomhus i skuggan. Är så snurrig så jag glömde mammografin i går fm. det är första gången det sker, huvudet är inte med mig i värmen.


Var till hundaffären i dag och köpte djupfryst köttkross till Debbie, hon är så svår med maten så jag testar allt som finns, valparna växer och är pigga.

Nowah’s valpar är tjocka grisar, ögonen är snart uppe och dom försöker komma upp på sina fötter och tulta iväg, nu börjar dom bli riktigt söta.


Några blommor för ute har jag inte fått köpt ännu, hoppas det inte regnar i morgon för då skall det ske, tror inte det kommer mera frost nu. Inte mycket av intresse i dag i mitt inlägg, men hoppas på att jag får tillbaka min energi snart.


Kram på er alla, ingen nämnd, ingen glömd !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards