~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 16 maj 2010 23:59

  


Dagarna går så in i bängans snabbt, så mina timmar räcker inte till. Födelsedags firande har det varit i dag, Rozzie fyllde 2 år, nä, nä, någon tåra blev det inte, men pälsvård, kloklipp och ett bad (bjöd tösen på spa :) Alla hundar fick ett tuggben och en morot, så jag tror dom var nöjda.


Valparna växer och frodas precis som dom skall göra när tiken har mat. Dom har ett riktigt humör när det inte passar dom, vilket gnäll och pip dom kan leverera ur sina små halsar. Vill du se bilder på dom så får du gå in på hemsidan, klicka på ”Planeras” och öppna barnkammaren där finns odågorna

.

Grått har det varit här i dag och några droppar kom det i em. ock nu grönskar det över allt.

Arne har jobbat i dag så jag har varit låst till hemmet och barnpass, men det är ett kärt nöje.


Hoppas jag snart har något att leverera till er mina bloggvänner annars ledsnar ni snart på mig och det vill jag då raktes inte.


God natt och sov sött !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards