~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 12 maj 2010 22:21

  


  


  


Nu har Debbie fått sina små, det blev 4 st. : 2 pojkar och 2 flickor. Inte lätt att ta kort nu, hon lägger huvudet över dom för att vakta sina små. Hoppas nu att det går bra i natt och att det inte blir för mycket gnäll och pip i lådan. Det är även första kullen för Debbie.

Kommer bättre foton sedan, skall lägga över henne i den riktiga sängen nu, men först en sväng ut.

Har spöregnat här hela dagen och det fortsätter även nu, endast + 5 grader, kyligt och rått väder.


Kram på er mina vänner !

Av ~ Ruth ~ - 12 maj 2010 13:58

  


Var en sväng till centrum i går och hade kameran med, så nu blir det bara Lerumsbilder. I går sol, i dag regn.


Som vanligt när det är småbilder så är dom klickbara.


                        


  


Även en maskros gör en glad på våren, men sedan så tas den bort och man försöker febrilt att utrota den på gräsmattan. Återkommer med ett inlägg senare.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards