~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 30 april 2010 22:24

jahaja, det är det, men jag märker inte så mycket av det. Ute har det duggregnat hela dagen och det fortsätter, kanske bra för alla ungdomar som gärna vill fira lite väl mycket ibland, tror regnet gör det lugnare utomhus i natt. Har inte varit på besök till någon Valborgbrasa, bara sett på Tv-1 "Det våras för Valborg", ett riktigt mysigt program.
 
Har hållit i gång hela dagen, mår bäst när jag står upp utan att kröka rygg mot golvet. Fortfarande är det svårt vid datorn, hur jag en kör med olika kuddar eller utan så fungerar det dårligt att resa sig, men förövrigt är det mycket bättre med ryggen. Det behövs för snart är det valpning på gång.
 
  
 
Den 7 maj skall det ske, men kan bli någon dag innan, hon mår bra och äter som för 6, om det stämmer återstår att se, snart får jag veta. Lilla Nowah gumman.
 
  
 
Är lite mera bekymrad för Debbie, hon läcker fostervatten så det står härliga till, hoppas inte det betyder så mycket, har inte läst om det i någon regelbok.  Tog bilden innan dagens tvätt. Hoppas det går bra, och inget som man kan åtgärda vad jag förstår, utan det bildas mera. Är det någon som har råkat ut för detta av er som är uppfödare ? Är rädd för torrförlossning. Denna tösen skall ha den 13 maj. Hur många det är där gissar jag sedan.
 
Hoppas ni har haft en trevlig Valborg !
 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards