~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 21 april 2010 16:10

Min "Jägar-the" innan sänggående i går har gjort susen, ingen snuva i dag och jag är långt kommen på bättrings vägen, känner mig piggare helt allmänt vilket känns toppenbra.
 
Glad i dag är jag också över 2 par stretch-jeans som jag hade skickat efter hämtades ut i dag och som passade perfekt. Eftersom dom finns i flera färger så tror jag att jag skall köpa 2 par till, då skall jag klara mig ett tag.
 
Livet återvänder så allt hopp är inte ute, men ut måste jag för att rensa upp i mina rabatter även om det inte känns så brådskande, vädret har varit vinterligt i 2 dagar och flera minusgrader varje natt.
 
Dammet lägger sig allt mera i huset och hundar skall badas, mås-skit på fönstren så mina krafter behövs allt mera. Kommer nog i kapp vad det lider, så nu tar jag en dag i sänder.
 
Ha det gott mina trogna vänner och besökare.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards