~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 20 april 2010 18:25


Efter min "näradödenupplevelse" känns det något bättre, tog tempen för en stund sedan fortfarande hög 38,2 men det känns bättre. Rör mig inte så mycket, mest mellan toan för att kissa och vattenkranen för att tanka på igen. I morse började jag nysa som bara den sedan har näsan runnit, bara droppar, hoppas detta är det slutliga på denna plåga. I kväll lägger jag in slutstöten. Skall ta mig en Jägar-the med honung och en rivig rom, hoppas därmed driva ut all skit ur min kropp inför sängläget och natten.
Kommer att ligga lågt med kommentarer även i dag, men snaaaaaarrrrt såååå ! Som ni förstår så sker det inte så mycket omkring mig nu, har bara krämpor att klaga över och glädjen får vänta på sig..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards