~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 15 april 2010 15:53

Vi har haft underbara veckor här upp, och det är med vemod vi i morgon låser alla dörrar. Själv återkommer jag inte hit förens till nästa jul, är ju bara här vintermånaderna (orsaken vet ni : jag älskar riktiga vintrar och hatar all mygg och bit-ohyra här sommartid.)
Grannarna här omkring skulle nog önska att vi var här hela året om, dom är i stort behov av hjälp på alla områden, nästan alla är pensionärer med en hög ålder och då tryter krafterna och orken. 
Arne vänder nog näsan mot Värmland om några veckor, men han får allt hålla sig hemma tills Nowah's valpar är födda omkring 7 maj. Hoppas ni alla njuter av våren och det vackra vädret, här började det regna sent i gårkväll och har fortsatt så hela dagen, trotts det så kvittrar fåglarna i högan sky över att snön snart är ett minne blott.
Packar och plockar här nu, det tar lixom aldrig slut, fattar inte hur mycket det är och hur mycket vi har spridit ut grejor över allt. Nu skall jag fram med dammsugaren och skurhinken så jag slipper stressen som återstår.
Kommer nog några rader när vi kommer hem i morgon kväll.
Ha det så gott mina vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards