~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av ~ Ruth ~ - 18 mars 2010 21:54

    



min födelsedag alltså, ett år till nästa gång, vill inte, vill inte, fylla mera nu, vill stanna vid denna åldern, helst kan åren börja gå bakåt igen. Vill inte åka in på ålderdomshemmet där ingen bryr sig om mig och datorn får jag säkert inte ta med mig, fy vad väntar mig när jag tänker efter hur det kan bli.
 
Det var inget kallas i går, det får vänta tills i morgon, det som var kul i går var alla ni som grattade mig och alla finna presenter som jag fick att sätta in på min blogg. Telefonen har gått varm både i går och i dag trotts att jag fyller udda år, så jag känner mig riktigt hyllad.
 
Firar med smörgåstårta och annat gott i morgon för då kommer våra helg gäster och stannar tills på söndag, det skall bli kul. När vi var och handlade allt inför helgen i em. då såg vi 3 älgar, dom är så stora och ståtliga, det är skogens konung nr:1.
 
Har inte varit någon sol i dag och i morgon skall det bli regn säger dom. + grader varje dag och någon minus på natten, bådar inte bra för snön.
Hur det blir med bloggandet i helgen vågar jag inte lova, kanske möts vi inte fören på måndag, men tror jag kan överleva för det, får se hur det blir, kanske vill dom sova tidligt och då kan jag få en liten stund för att skriva lite.
Ha en toppenfin helg !
Kram och tack för att ni finns mina vänner.
 
PS. fy vad bloggen strular i kväll, segt, segt, som sirap .

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards