~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av ~ Ruth ~ - 10 mars 2010 23:38

  


4 krukväxter tog jag med till Värmland, ville inte missa blomningen på denna Clivia, titta så vacker den är. 15 knoppar till gömmer sig bakom och i mellan på samma klase som kommer efter vart.

   


   


  

Har varit på älgarnas utfodrings plats i dag, 4 älgar mumsade på hö-balarna, men när vi kom så gömde dom sig bakom träden, på bilden en älgko med 2 kalvar födda i somras.
 
  
 
Foto på en jordkällare som är på min svågers tomt, ser ut som en liten Tomtestuga, tycker den är så gulligt.
 
Denna dagen har gått så snabbt, vi har även matat vildsvinen i kväll, fick finare bilder en förra gången, men orkar inte bearbeta dom i kväll. Har kommit hem från grannen Gullan för en timma sedan, vi tittade på TV tillsammans så Arne fick se sporten i fred. Datorn är seg som sirap, svårt att komma in på bloggar och annat, är ni flera där ute som har samma problem ? 
Tittar in till er i morgon.
 
Kram och God Natt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards