~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av ~ Ruth ~ - 2 mars 2010 23:41

och ingen tid finns hos min tandläkare innan vi åker till Värmland, vilket blir i slutet på veckan. Har gått en flis i hörnet på en framtand, i spegeln med glasögonen på så ser det ut som den har en spricka opp på halva tanden.
Så himla typiskt, förra påsken fick jag inflammation i en kindtand som skulle vara rotfylld, men det satt en liten bit av nerven kvar, hur blir det nu i påsken tro ? Hoppas det stannar vid det som nu är.
 
Har städat andra våning och bytt rent på sängarna. Tvättat hundarnas täcken och sängar, så nu är det gjort. Altandörren har stått helt öppen hela dagen och det  har inte märktes, så varmt har det varit och det doftar så rent av den friska luften, nu kan vi andas utan att få syrebrist. Kan det vara därför man är så trötter och orkeslös denna kyliga vintern, finns det för lite syre i inomhusluften tro ? börjar nästan tro det. 
 
  
 
Arne hämtade fläkten för vedspisen i dag, köpte bara 1 så får vi ser hur effektiv den är, är den bra så blir det en till innan kommande vinter i Klaråsen och stugan. Bloggen har det inte gått att komma in på i kväll, undrar vad det blir för funktion nu som lägges till tro.
 
Tisdagskramen. 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards