~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 22 februari 2010 18:15

  


Dagen började med solsken, vid ett tiden började det snöa, passade på att rensa ute för hundarna så det inte göms i nysnö. Dom sprang omkring i gångarna och  lekte ta fatt, när jag manade på Debbie (alltid först i ledet) "spring, spring" så bar det iväg med en väldans fart, dom övriga hakar på, dom sprang för allt vad tyglarna höll i 10-15 varv, då fick Rozzie tag i Debbies svans och då var leken slut en stund. Säger jag åter "spring" till Debbie så tittar hon på mig och så bär det av igen. Det är rena tävlingsloppet, det är så roligt att titta på dom.
 
  
 
  
 
Förövrigt så har det inte skett några strapatser att skriva om. Joo, min dator har blivit så pigg efter att jag köpte Slow-PC fighter, program som har slutat att fungera går nu utan trams. Hade inte behövt köpa en ny dator ännu, det köpet gick nog lite för hastigt, men den började krångla redan i början av december och det blev allt värre. Så glad att jag hittade detta program som är guld värd, skall även lägga in det på min nya dator, men då blir det på årsbasis och inte som nu 1 månad.
Åter ett trist inlägg, men det bjuder jag på :-) SMHI varnar folket för att gå ut om det inte är högst nödvändigt och det tog jag åt mig hehehe..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards