~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 19 februari 2010 19:22

vad det vräker ner snö från den gråa horisonten, det här blir inte lite när det är klart, skall snöa i flera dagar framöver, hur skall det sluta :-) klass 2 varning är utfärdat. Ja vi har äntligen fått en vinter här som vi har längtat efter i flera år, nu behöver vi inte fly till Norra Värmland för att för att uppleva vinter, men det bär nog av snart för det, Värmland är Värmland.
 
 
 
 Gubben kom hem med en present till mig i dag, har önskat mig en Mixerstav så länge, nu är den äntligen här. Nu kan jag göra spännande såser och soppor. I dag blev det bara Tex Mex flintastek, vitlöksbröd och sallad, snabbt gott och enkelt.

  


Har inte sett min Rödhake på 2 dagar nu, hoppas den inte har duckat under, men det såg ju ut att vara så piggelin. Kan vara Koltrast honan som har skrämt bort den, hon ser nog matbordet som sitt revir, inga andra fåglar vågar sig fram, hon sitter tom och sover i maten, en riktig Komondora.
 
I kväll blir det "Let's Dance" samt OS, en härlig förväntansfull kväll, många att hejja på blir det...
Hej, hej även på dig och må så gôtt i TV-soffan !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards