~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 18 februari 2010 16:26

 

"Klickbar bild"

 


Har precis gjort klar en av 2 sockar, bilden är lite missvisande på färgen, den skall vara ljus-gräddfärgad (ljus beige). Var lite tveksam på denna modellen men den blev riktig fin (tycker jag) har använt stickor nr.2½ så det blev många varv innan den var klar. Har stickat den av ett tunt mjukt ullgarn från Klippans spinnerier. Min sticksida har ännu inte sett dagens ljus, är fortfarande på planeringsstadiet :-) men kommer tid kommer råd.
Det här blir nog allt för i dag (tror jag). Är ett snöoväder på ingående med klass 1 varning, kommer att snöa tills långt ut på dagen i morgon. Ha en fin kväll i OS-soffan för det skall jag ha.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards