~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 17 februari 2010 23:10

jag skulle sitta och glo på OS så som jag gör, faktiskt riktigt roligt. Så ledsamt för Anja Persson som vurpade i backen, tänk så mörbultad hon kommer att känna sig, gumman, som tur var så klarade hon sig med en skadad muskel i vaden..
 
  
 
  
 
Har varit till Veterinären i dag med Tarras och Debbie för nya hjärtintyg, glädjande så var dom utan anmärkning, väntar löp i mars/april och hoppas då på små röda bebbar på försommaren. Vi blev bjuden på en Semla med varm mjölk och kaffe, gissa om det var gott, är störtkär i dessa läckerheter, Arne avstod, han gillar bara det som är inuti "mandelmassan" och då blir det mycket spill hehe, skäms på sig.
 
Annars så har det inte skett något speciellt här, en repris på gårdagen, bortsett från en "Semla" till, mmmmmm...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards