~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 16 februari 2010 23:11

Har redan ätit 3 Semlor, men har kunnat ätit varje dag om det fanns hemma. Skulle ju baka själv, men har inte kommit mig till affären för att handla det som behövs ännu.
 
Har tittat på Jaktstarten i kväll, baskemig så fick vi inte ett guld till med Björn Ferrys bravader, så himla duktigt, vilken härlig kille på alla set. ETT STORT GRATTIS !
 
Tusen tack till er alla som löste fågel-gåtan för mig, nu har jag lärt mig ett klurigt fågel namn till. Läste på Wikipedia att man kan korsa en Grönsiska
med Kanariefåglar, låter intressant. Bilderna i går blev suddiga, men plåtade genom köksfönstret och var inte stadig med kameran.
 
Har snöat här hela dagen och det fortsätter ännu, skall bli roligt att få titta ut genom fönstret i morgon när jag vaknar, en ny dag med nya möjligheter och intryck.
 
Kram och god natt !
 

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards