~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 9 februari 2010 22:10

  

"Klickbar bild"
 
I fm. gick jag in på gratisprogrammet av "SLOW-PC fighter" (som jag skrev om i förra inlägget) och betalade för en månad, fick en Aktiveringskod som jag skrev in och körde sedan programmet OA'oo, Från att haft en trampbil så fick jag en Rolls Royce på en kvart, det du ,det blev ett snabbt byte på mitt kördon. Trotts det så segar bloggen från och till, stundtals helt omöjlig.
 
Knepigt, även om man så noggrant alltid skriver en inköpslista för mataffären så fattas det grejer i skåpen, i dag så saknades det ett par grejer. Tog med mig "Berta" till torget, kom hem med 2 stora bärkassar helknõkade med mat och jox, jag är hopplös, hade jag skickat Arne så skulle det blivit dom 2 sakerna som fattades punkt slut, det blir nog så att han får handla, jag är hopplös, skall alltid hamstra. Grädden och skorpmjölet (som var det som saknades) kassarnas innehåll gick på kr: 600:- 
 
Fin snö faller här nu sedan någon timma, men det blir nog inget utav det. Lite kärvt att cykla i dag, moddigt och mycket gojjegrejs på gångbanor och trottoarer, trodde dom hade rensat det nu, men nixpillefix.
 
Sov sött mina vänner, klockan trippar i väg mot midnattstimman, natti, natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards