~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 8 februari 2010 23:15

Det är tristess inom mitt bloggande nu för tiden. Allt är bara bra men hjärnan vill inte pussla ihop bokstäver till ord, det lixom stockar sig i alla snirklar där uppe, det står helt stilla, hurpfs... Det mesta går fel och inget blir gjort, kommer mig inte för att göra det som behövdes i dag, men nu hoppas jag på morgondagen, kom att tänka på ett ordspråk:

"Dölj inte dina talanger, de gavs till dig för att användas, vad är väl ett solur i skuggan ?" hehehe..
Skall fundera på detta när jag lägger mig på kudden snart. Någon liten talang kan jag väll kanske plocka fram som förgyller min dag, även om solen uteblir om dagarna.


Fick min tvätt rätt så vit med hjälp av klorinet, tvättade sedan om dom på 85* nu får det bli så där, hänger på tork tills i morgon. Kommer ihåg att mamma la ut dom vita lakanen på snön för att bleka dom, snö finns, men fungerar det även i dag också tro?
  
Förresten är det någon av er där ute som har köpt detta programmet "HÄR", laddade ner en gratis variant, men det var meningslöst, för att ta bort allt måste man köpa. Skall köpa programmet för en månad och hoppas på att datorn blir rensat och pigg. Har inte tagit i bruk min nya bärbara, har inte gett upp den gamla trotjänaren ännu.
  
Har tittat på TVn hela kvällen det känns i ögonen, att sedan glo på dataskärmen gör inte saken bättre.
  
Sov sött mina vänner, klockan trippar i väg mot midnattstimman, natti, natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards